2012. okt 27.

Ha megmarad a sült hús..

írta: panda<3
Ha megmarad a sült hús..

Sült csirkés melegszendvics birsalmával és karamellizált hagymával

Szeretnék ötletet adni ahhoz, hogy az előző napról megmaradt ebédet, vagy vacsorát milyen módon lehet felhasználni egy reggelihez, tízóraihoz. Ha megmarad bármilyen sült hús előző napról, remek szendvicsalapanyagot kínál bármilyen zöldséggel, sajttal, gyümölccsel kiegészítve akár melegen, akár hidegen. Ezt a szendvicset a sajtos csirkéből megmaradt hús illetve birsalmás gyümölcsköret ihlette. Jelen esetben egy fél sajtos csirkemell maradt meg, kis adag gyümölcskörettel. Még az ágyban fetrengtem amikor elkezdett járni az agyam a reggelin, és hogy mit csináljak azzal a csirkemellel. Azt már tegnap eldöntöttem, hogy szendvicsbe fog kerülni, de most az is körvonalazódott, hogy milyenbe. Melegszendvicset készítettem, nagyon finom és pikáns lett a végeredmény. Az őszi ízek ebben is dominálnak, a birsalma, alma, méz íze az édes hagymával nagyon szépen összecseng.

szendvics maradékból2.JPG

Adva volt a csirkemell, a gyümölcs, a szeletelt barnakenyér, sajt. A gyümölcsöket összeturmixoltam egy kis majonézzel. közben vaj és olaj keverékén egy teáskanál mézet karamellizáltam. Erre dobtam rá a nagyon vékonyra karikázott fél fej hagymát. A kenyér egyik felét vajjal kentem meg, a másikat pedig a majonézes krémmel. A csirkemellet vékonyra felszeleteltem, rátettem a karamellizált hagymából, erre került a sajt, és természetesen egy pici friss rozmaringlevél:), majd betakartam a kenyér másik felével. Ment a sütőbe. (Mivel nincs melegszendvicssütőm). Az elkészítése korántsem olyan macera, mint ahogy leírva tűnik, tízperces művelet, a végeredményért pedig megéri.  

Szólj hozzá

alma reggeli sör ősz hagyma gyors sajt csirkemell rozmaring recycle szendvics